Sjukling.

Jaha då har T blivit förkyld igen. Han vaknade nyss och var hostig,snorig och varm ❤ Usch vi som redan har dåliga nätter och nu kommer dom bli ännu sämre. När han var förkyld sist så var jag helt slut pga nätterna. Vaknade mycket, han var snorig och ville ha tröst. Gick inget bra att äta så fick köra mycket med nässugen och han fick typ panik när jag drog upp snoret ur näsan på honom. 


Han satt nu i mitt knä och efter en liten stund så somnade han. Jag pussade på hans panna hela tiden och sen så kom en liten tår. Blev helt varm i hjärtat när jag tittade på honom och tänkte "du är min son" den bästa lilla fisen som finns❤

Han har varit gnällig idag och det är ju förståeligt ❤ plutten. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0