Söndag.

Hade gjort i ordning lite frukt som jag skulle äta som sen kvällsmat, blev så besviken då jordgubbarna knappt smakade något. Lite ruttet och jord typ haha! Jaja,får vänta till sommaren då jordgubbarna är goda. Plus svenska. 

När jag var och handlade på Willys så tänkte jag på att jag inte skulle vilja ha ett jobb där man sitter i kassan. Krångliga kunder,kassan krånglar och ja sånt där. Förut ville jag det men nej jag är nog fel person för det. Tur att det finns dom som passar att jobba så. 

Jag har ju tänkt ut vad jag vill plugga till men jag ska kolla upp lite grejer först innan jag bestämt mig. Är absolut inget som jag velat jobba med förut men ja jag tror nog att jag vill det här. Så vi får väl se. 



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Berätta vad:)

2014-02-09 @ 21:22:53
Postat av: Karin

Spännande! Vad vill du läsa? :)

2014-02-10 @ 08:15:58
URL: http://mysansmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0