En shoppingdag

Idag har jag,Theodor och mamma varit på marieberg. Jag skulle köpa en ny mössa till T då hans förra försvann spårlöst efter vi varit i Köping i onsdags. Det blev en likadan som den förra, tyckte den var så fin. 

Sen köpte jag en ny kudde och ett nytt påslakanset till Theodor. Vi svängde också förbi toys r us där jag köpte en sängmobil till T såklart hehe. Så den ska jag montera upp på sängen ikväll, så det lyser och spelar i sovrummet när han ska lägga sig för natten sen. 

T var så nöjd när vi var på marieberg, det var kul att gå i affärerna och vi kunde till och med äta lunch där :) 


Eftersom han vill sitta upp så fick han sitta så här i en kundvagn, han var mycket nöjd. 

Snart kommer Angelica och jag ska passa på att tvätta nya sängkläderna :) 

Vilken mysig dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0