Förr och nu.

Jag satt och läste igenom några gamla blogginlägg från när Theodor var liten. Fy hur nätterna var haha! Jag hade glömt bort. Satt uppe och ammade runt tre-fyra tiden om nätterna och ibland ville han inte somna efter det. Konstigt att man glömmer sånt där, för så himla längesedan är det ju inte. Jag kommer ihåg att jag aldrig trodde att nätterna skulle bli bra, men jooooo nog blev dom ju bra. Nu sommar han runt 19 tiden på kvällen och vaknar runt 06-07 tiden på morgnarna. Bästa killen! Det är mycket roligare nu, den här åldern. Massa bus och full fart hela dagarna. Rutiner är guldvärda, nu vet man hur dagarna fungerar osv.  

Är helt galen i våran fina lilla kille. Lyllos mig som har världens finaste son. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0