Lördagen.

Burr idag är det kallt ute. Tråkigt att det växlar så fort från varmt till "kallt". 

Igår morse så fick jag med mig Emma upp till spåret. Jag har i många år velat gått milen men jag har inte vågat eftersom jag inte vet vart man ska gå osv, lååååångt in i skogen. Men har man med sig en kompis så är man iaf inte själv om man skulle gå vilse haha! Men vägen var lätt men som sagt aldrig gått där så kände inte igen mig. Vi åt lite blåbär på vägen också, inte helt fel. 

Dagen igår var rätt seg, vi gjorde typ inget. Men sen på kvällen så kom våra snuttisar haha! (Emma och Basse). Jag är så glad att vi har dom som vänner. Plus att dom bor ett stenkast från oss, bättre kan det inte bli. 


Världens bästa lilla bus kille ❤️

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nå hur var milen? Var den jobbig?

Kramis

2014-07-14 @ 11:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0