Full rulle!

Hej hej! 

Idag har jag varit ute och gått en massa, så skönt. När det är sol måste man vara ute. :) 


Sky var med på en utav långpromenaderna❤️

Jag har varit uppe sedan kl 06 men är knappt trött. Jag borde vara trött men nja, jag kan nog vara uppe ett tag till. Ibland undrar jag varför man inte är tröttare än vad man är? Jag menar, småbarnsföräldrar med väldigt rutten sömn och ändå är jag inte som en zombie så där alldeles för ofta om jag själv får säga haha! Mycket frisk luft och energi från T är väl det som gör det. Kanske. Vissa dagar. Haha! Vilket svammel.. 

Vi hade besök av Angelica ikväll och hon hade med en jättefin presentet till Theodor, bild kommer imorgon! Världens bästa vän. Vi satt och snyftade lite vid köksbordet ❤️ Glädjetårar kan jag tillägga. Är så glad att jag har henne. 


Nehej nu ska jag diska och fixa lite, som vanligt typ. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vänta du bara. ;) Stella har alltid vart vaken mycket varje natt. Va helt okej när jag va mammaledig. Det blev dock jobbigt när jag börja jobba. Då är det zombie-varning kan jag säga. Haha. Men det går det med. :)

Svar: Haha åååååå ja jag misstänker att det kommer bli så haha! Tänk om han kunde sova hela nätterna, fattar inte. Hur sover Stella nu?
Annica

2014-03-12 @ 21:32:18
URL: http://eembla.blogg.se
Postat av: Emma

Stella har perioder. Ibland sover hon flera hela nätter i rad! Lööve it. ;) Men nu är det nån period hon är vaken mycket igen. Men inte lila mycket som tidigare iallafall. Det är ju nått. :)

2014-03-14 @ 22:59:55
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0