Igår..

Ja igår.. Fy säger jag bara! Framåt eftermiddagen så fick jag ont i huvudet men hade ingen alvedon med mig till jobbet, så typiskt. Men det var en okej huvudvärk så tänkte väl att det går över. 

När jag satte mig i bilen på väg hem så var det nästan som om att det small till i huvudet. En fruktansvärd huvudvärk. 

När jag kom hem så var både mamma och Roberth hemma, och T då såklart. Jag gick och la mig direkt efter jag tagit en alvedon. Jag låg och vred och vände på mig. Låg och frös, grät. Hade panik. 

Alvedonen hjälpte inte. 

Jag mådde illa och kände verkligen att jag behövde spy. Jag vill inte det eftersom att minsta lilla ansträngning var hemsk, så ont. Jag sprang in till badrummet och hann inte mer än att lyfta på toalocket så spydde jag.. Sen var det bara att ta en till alvedon och lägga mig igen.. Jag somnade en liten stund och när jag vaknade var den värsta värken över. 

Visst är det konstigt vad som kan hända med kroppen? Jag var verkligen helt utslagen. Tur att Roberth var hemma, han skulle ha jobbat men T är sjuk så han fick ta en vab dag. 

Idag var det min tur att vara hemma med T. Jättesnorig och hostar. Han hade feber inatt. Han får medicin för förkylningsastma som det  konstaterades igår att han hade, lilla plutten alltid är det något. 


Min goding ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0