Då var det dags igen..


Igår vaknade Theodor med hög feber,vilket  resulterade i feberkramper.. Han fick cirka sex småkramper hemma. När ambulansmännen var här så fick han ytterligare en liten, då bestämde dom att vi skulle få åka med dom in till usö istället för att ta egen bil. Tur att vi fick åka med dom för när vi var halvvägs till sjukhuset så får han en stor kramp. Usch mitt hjärta går i tusen bitar. Jag sitter bredvid honom men kan inget göra, jag sitter bara och gråter. Dom gav honom kramplösande medicin i näsan och krampen släppte direkt. 

Sen kom vi in till akuten och där var det precis som förra gången. Massa personal som undersöker och tar blodprov på honom. Och precis som förra gången så får vi åka upp till intensiven efter vi varit på akuten. Vi var där några timmar och sedan fick vi gå vidare till barnmottagningen och där fick vi sova inatt.  

Usch jag trodde verkligen att vi skulle slippa det här.. Eftersom hans kramper är så komplicerade så ska dom nu kolla vidare ifall det är någon slags epilepsi.. Usch jag hoppas verkligen inte att det är det.. 

Imorgon ska vi åka och köpa någon rolig leksak till T som han ska få efter att ha varit med om den här skiten igen. ❤️


Kommentarer
Postat av: Angelica

Usch, jag gråter bara när jag läser 😢
tant älskar er lilla fis otroligt mycket!!
Finns alltid här för er ❤️

2014-09-29 @ 00:36:33
URL: http://angelica87a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0