Åhhej!

Söndag söndag.. Sitter här och det värker lite i min arm, tog svinsprutan idag. Hade sånt tur, kom dit och det var ingen kö. Fyllde i formuläret och fick mig ett stick. Sen var det klart! Åkte dit med mamma och Gunbritt, pappa satt i bilen och väntade. Åkte med dom hem sen och var där ett bra tag. Mamma gjorde marknadsnougat, så gott fick med mig en stor burk hem. Vi gick med Rocco i hästhagen det var mysigt, saknar det omådet. Roberth kom sen också, vi åt kalops det var gott. Sen åkte vi och handlade på Maxi, blev en massa.

Är rätt trött, kommer nog somna tidigt ikväll. Igår var jag uppe till typ halv ett, ja ni hörde rätt :D Väldigt länge för att vara Annica Backman!

Nu blir det soffhäng

Kommentarer
Postat av: Emma

Woho!!!!

Ska gå in på direkten och läsa.

Spännade! :)

2009-12-07 @ 19:34:03
URL: http://emmaseger.blogg.se/
Postat av: Lisa

hallåååå bilder på tatueringen

2009-12-08 @ 21:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0