Näääeee

Jag struntar i att gå på stan idag, jag ska vara hemma och fixa lite istället tänkte jag. Sitter i långkallingar och har precis ätit ostmackor med varm obo'y.

-14 grader är det ute, jag mår bra av det! :) Ska gå till affären sen och fixa lite till äppelpajen vi ska ha på nyår, gå in till blomsteraffären med (ovanligt).

Ni vet att våran diskmaskin gått sönder? Mmm jag råkade öppna den idag, med glömd disk i!!! Fy fan säger jag bara. Min käre karl äter ju havregrynsgröt varje dag, det var två skålar där i med lite såna rester i.. Ett hav utav vitt mysigt, fluffigt mögel. Jag spyr, det var inte lite heller.. Och jag har inte rört det än hehe... Men jag ska! Först ska jag lätta på trycket lite.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag ska kolla på en lägenhet på väster. :) En stor etta! :)

2009-12-29 @ 11:41:11
URL: http://tellyousomething.blogg.se/
Postat av: Emma

Ska jag nog försöka fixa Annica.. :)

Ska bara lära mig laga som han också.. Inga problem med att kasta maten hit och dit, klia sig lite i håret.. Hmm, men att få till "det där" kan bli värre.. :D

2009-12-29 @ 19:22:50
URL: http://emmaseger.blogg.se/
Postat av: michaela

Lägg lite mögel under Roberths tangentbord ;)

Nej men fy vad äckligt med mögel ha ha

2009-12-29 @ 22:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0