Segt

Nu har jag nyss kommit in från en skön promenad med Sky. Vi hade ett raskt tempo och sprang en liten bit, skönt nu när det är liiiiite kallare. Nu är han trött och sover.

Var iväg till skopunkten förut med Mickis, hittade såklart inga skor. Deras skor är skitfula rent ut sagt. Men men. Åkte vidare till Blomsterlandet där jag köpte en del blommor, jag älskar att köpa nya blommor och krukor. Så kul att pyssla med tycker jag. Handlade massa mat på Willys med, inget godis dock.. Fan jag som är sugen. Men jag har ju mammas marknadsnougat i kylskåpet :)

Helgen har gått jättefort, redan söndag det känns sådär. Jag hinner inte med allt som jag skulle vilja göra. Men det är inget att göra åt dygnet har bara 24 timmar.

Jag måste redan bege mig ut för att leta reda på en bra röd hårfärg som passar färgen jag har nu, det är så svårt med rött hår. Efter en dusch så försvann mycket färg i topparna, får se om jag hittar någon bra. Kanske blir Igora igen, men jag tycker mer om när det är mörkrött... Jaja det löser sig. Nu ska jag dega i soffan och vänta på att Gossip Girl ska börja, jag tycker det är lite löjligt ibland jag funderar på att sluta titta på det?

Kommentarer
Postat av: Madde

Är du inte rädd att du sliter för mycket på ditt hår när du färgar det så ofta?



Gossip girl är inte töntigt ;) One tree hill är däremot. Men jag tvingar mig själv att titta på det eftersom jag följt det så länge, haha.

2009-12-14 @ 14:09:06
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0