Fredag

Jaha då var det fredag igen, och på måndag börjar jag jobba igen. Fan vad fort tiden har gått, men jag har haft en bra semester. Bara tagit det lugnt och träffat min familj och vänner ♥. Har ju tyvärr inte varit något toppväder så man är ju inte brun men men.. Just nu lagar jag mat, det blir fläskfilé, potatis, chilibearnaisesås och rödlökssallad. Gött!

Nu har vi höjt dosen på en utav Skys mediciner, så får se hur han blir nu. Han fick massa fläskfilé i sin mat, han äter ju inte sin mat om det inte är något gott i, bortskämd...Han kommer bli helt förtvivlad när jag börjar jobba igen, ingen mamma hemma bara pappa som spelar dator..

Undra om maten är klar nu, hoppas.

Kommentarer
Postat av: michaela

Stackars Sky, han kommer gråta hela dagarna till du kommer hem igen.

2009-07-26 @ 12:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0