Friday

Hej. Morgonen började kl 06 då jag gick upp. Jag var väldigt trött eftersom Roberth gick och la sig kl 03 och då vaknar man ju såklart.. Jag var i badrummet i tjugo minuter, galet lång tid bara för att kissa och sätta upp håret. Då är jag trött. Jaja när jag väl var klar så gick jag och lillen ut, sen blev det lite tråkig frukost. När klockan var halv åtta tog jag en promenad till körskolan. Spenderade fyra timmar där oj då vad kul. När jag var klar där så gick jag till Meddo och fixade lite där. Sen kom pappa och hämtade mig och jag åt lite soppa hos dom sen så åkte jag och mamma upp på stan för jag skulle ju till makeup store kl två. Jag tänker inte skriva hur mycker pengar jag spenderade där, det är bara mamma och Angelica som vet om det haha. Roberth vet inte ens haha.. Hemlis! Jag är själv chockad men ibland måste man. Sen så var det dags att åka till katterna. Sen kom jag hem. Något jag verkligen måste göra är att ringa till adressändring, har ju blivit något knasigt eftersom jag fortfarande står hos mamma och pappa haha.. Var rätt längesen jag bodde där.. Imorn hoppas jag att jag får sova ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0