Hej hej

Idag var jag jävligt trött när jag gick upp 04.30 kan jag tala om. Jag har varit sjukt trött hela dagen, och med allt regn så blir man ju inte piggare. Ätit massa godis och druckit cola för att försöka bli pigg.

Vi var på ikea förut, jag ska aldrig mer tvinga med Roberth dit. Han har inget tålamod vi sprang igenom typ. Jag fick inte ens gå och titta lite.. Men vi köpte en byrå iaf, hurra. Någon som vill sätta ihop den åt oss? Hatar sånt.

Får mina saker från H&M snart som jag beställt, två jättefina bäddsett, leopardvantar och två leopard gästhanddukar till badrummet. Jag är rätt nöjd.

Jag skulle kunna gå och lägga mig nu, varför inte liksom?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ring mig nästa gång, kan vi gå och strosa runt på IKEA :D KRAM

2009-08-02 @ 18:24:33
URL: http://tellyousomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0