Hemma

Yes nu har jag precis kommit hem. Gick bra att köra, efter det hämtade Mickis upp mig och vi åkte till Statoil och hämtade bilen. Gick jättesnabbt för oss att bära in sängarna och soffan. Varmt så in i helvete var det. När vi fixat allt så åkte vi till mamma och pappa för att äta lite glass. På väg hem sen så satt vi och pratade Metallica, då sa jag att det skulle vara guld om sad but true kom på radion. Och gissa vilken låt som kom?! Japp klart att den kom typ 5 sek efter jag sagt det. Högsta volym så jäääkla bra! Blev väldigt glad. Måste vara något tecken :) Ringde till storfiskarna förut och Roberth hade fått en Gös :)Så blir väl gösmiddag till helgen ;) Sista arbetsdagen imorn, måste firas :)

Kommentarer
Postat av: michaela

tack för hjälpen! den skånska flyttfirman är bäst. kram.

2009-07-02 @ 22:15:08
Postat av: angelica w

här ska inte firas någonting :'( !!!

2009-07-02 @ 22:43:04
URL: http://angelica87a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0