Morrn

Uähh idag har jag ont i huvudet. Har inte alls legat bra inatt, för första gången på hundra som jag har legat längst in mot väggen och helt inmonsad. Så min nacke är inte helt hundra idag, hoppas det går över. Aldrig mer sova längst in. Det är Roberths plats. Jag sitter och kollar på LA ink nu, repris men det får gå ändå. Typiskt att inte waterproof öppnar förns den tredje aug. igen! Usch jag mår illa, huvudvärk och illamående går hand i hand. Åt mycket frukost jag skulle kunna spy nu bara för att jag mår som en röv. Men jag vill inte det. Jag behöver verkligen färga mitt hår, men jag har inte haft någon ork. Min hårbotten är helt ljus, gulligt. Får se när jag gör det. Undra vad jag ska ha på mig idag när jag och Jessica ska stå i baren? Något somrigt hade varit trevligt, men vädret är inte så somrigt. När jag och Sky var ute imorse låg det massa löv på marken, är det inte för tidigt? Det känns inte som om det varit någon sommar ens. Hösten får inte komma än

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0