Söndag

Jaha, sista semesterdagen och det är fint väder ute. Det är ju helt jävla otroligt. Nej jag är inte bitter!
Gårdagen var jättebra. Jag och Jessica stog i baren, ute i Sommarro eller va fan det heter? Jäklar vad folk drack, och vad vi fick blanda drinkar. Kul var det, full fart hela tiden. Vi kom väl dit runt 18.30 och åkte därifrån 01.00 tror jag det var. Både jag och jessica hade pumps och vi stog ju upp hela tiden så fötterna dom kändes. Vi skrattade åt alla "gamlingar" som dansade och var apfulla. Våran dricksburk tog sig allt efter ett tag :) Det var kul att träffa susanne, så rolig och härlig. Hon böt av oss lite i baren så vi kunde ta oss lite mat. Det var gott.

Ikväll ska vi iväg och fira Roberths kusin som fyller 30, det ska också bli kul. Träffa släkten lite. Jag tror att jag ska göa korvstroganoff idag, aldrig gjort det. Eller nää ska jag verkligen göra det? Måste ju ha matlåda tills imorn. Det är nog inte så gott kom jag på, får se vad jag hittar på. Kan ju gissa på att det inte blir något över huvudtaget men men..

Frukostdags nu. Typiskt att vi inte ha något godis hemma då kunde jag ju äta det.. När jag bodde hemma var det bästa jag visste på helgerna då vi hade ätit massa gott kvällen innan och på morgonen när man vaknar sätter sig i tvrummet och äter upp det som blev över, gött! Haha jag är sååå nyttig. Men gott är det. Jag ska ju bättra mig nu efter semester ;D Nähä då ska jag väl ta mig en knäckismacka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Korvstroganoff är enkelt och går snabbt att göra! Säg till om du vill ha ett enkelt recept.. Kram.. Lycka till nu igen på jobbet!

2009-07-26 @ 19:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0