Toooorsdag

Hej hej.

Torsdagen har varit en bra dag. Gick upp 04.30 och jobbade till kl 13. Jag och Angelica jobbar så bra ihop så dagarna bara flyter fram. När jag kom hem ringde jag till mormor och sa att morfar kunde komma och hämta mig och Sky nu. Och det gjorde han. När vi kom dit så åt vi pannkakor, så gott. Efter ett tag kom mamma och pappa. Pappa hade hämtat mamma från jobbet och mamma ville komma och hälsa på mig :) Jag blev glad att dom kom. Dom skjutsade hem oss sen.

Just nu är det oväsen här. Roberth och Rickard fixar med byrån och jag tittar på. Skönt att jag slipper. Jag sa till Rickard att vi ringer till honom varje gång vi behöver hjälp med något från ikea :)

Jag är godissugen......

Kommentarer
Postat av: Michaela

Nu inatt när jag körde hem ifrån jobbet spelades Holy Diver och då tänkte jag på dig. Puss.

2009-08-01 @ 01:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0