Torsdag

Idag körde jag på morgonen, gick svajnbra. Regnade så in i helvete när jag cyklade dit och hem. Inte alls kul. Kom hem lite efter elva, då gick jag ut med lillen och sen kom pappa och hämtade mig. Åt mat där, fisk. Det var gott. Sen var det dags för fotvård. Efter det så skjutsade pappa mig till max och Leo och efter det var jag hemma. Då lagade jag mat till Roberth, snäll som jag är.. Fredag imorn, då ska jag sitta på körskolan från 8.30-12.30 och göra riskettan eller vad man säger. Kommer få asont i röven av att sitta på dom där stolarna så länge. Efter det ska jag till makeup store det ska bli trevligt. Sen blir det Meddo då, plus katterna. Fullt upp var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0