Trött

Nu är jag lite seg och imorn ringer klockan 04.40 och jag ser absolut inte fram emot det ett  dugg! Någon som vill byta? Jag tror jag har en sjukdom, godissjukan kallas den. Äter så jäkla mycket. Först när jag var iväg till affären köpte jag turkar och strong, skittråkigt godis man vill ju ha lite mjukt och sådär segt eller hur? Så jag var inte så nöjd. Och nu ikväll när jag skulle till katterna så säger Roberth "Du ska inte in till ica något?" Nää vadå sa jag? "Köp med såna där hjärtan"

Gaaaaah klart man köper då om han vill ha, men då var jag ju tvungen att köpa nått mer, så jag köpte kolaremmar och nappar. Mmm.. och så en monster till Roberth då. Så när jag kom hem mulade jag snacks, hjärtan. Hur gott som helst dom bara smälter i munnen. Sen var det dags för napparna sen remmar. Fy fan vad jag äter. Magen är lite spänd nu. Men det är nog inte bara jag som lider av denna sjukan.

Jaha då ska jag fixa frukost och mat tills imorn, usch.

Imorn ska vi till ikea! :)

Den här ser ut som en stjärt: ω

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0