Hallå

Idag har vi badat med Elsa, Lotta och Pelle. Vi åkte först till Frövi där Sky först var en badkruka. Efter en timma ungefär gick han i vattnet, plaskade runt som bara den. Vattnet där var inte så fräscht så vi åkte vidare till Ramshyttan där vattnet var så himla fint. Och Sky plaskade runt och simmade precis hela tiden! Han njöt verkligen. Han pissade som fan också eftersom han drack vattnet hela tiden. När vi kom hem skulle jag bara lämna in grejerna i lägenheten och sen skulle jag och Sky gå ut. Vi hann inte ens in, Sky kissade på sig i trapphuset!! Lilla vän vad han var kissnödig. Så var bara att springa ut, Roberth fick torka upp kisset :D När vi kom in igen så la jag mig och solade i typ en kvart sen gick jag in för vi skulle beställa mat. Och då stod Sky vid dörren och gnällde, så det var bara att gå ut med honom igen och herregud vad han kissade. Så nu sitter jag här, vi har precis ätit. Ska duscha och sen är det väl lika bra att gå ut med lillen annars kissar han väl ner sig. Måndag imorn, min sista arbetsvecka innan semestern! Fy fan va gött det ska bli Ps. Sorry Angelica vet att du inte vill att jag ska ha semester men vi får klara oss i tre veckor utan varandra, får ses ändå :) Ds.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt med semester. ;) En vecka kvar, det är inte så mycket... Ha en fin kväll!



Jag ställde förresten upp i en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

2009-06-28 @ 18:03:43
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: angelica w

Usch för dig och din nedrans semester ;D Bäst för mig att börja dansa regn dansen snart. NEEEJ fy va dumt, det tänker jag absolut inte göra. hih! Men jag är super nervös för vem jag ska få jobba med =/ vill inteee !

2009-06-28 @ 20:17:05
URL: http://angelica87a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0