Sol

Hallå. Ännu en solig dag och det gillar jag. Jobbat och sen har jag kört med körskolan. När jag kom hem så åkte jag med syster till Willys för att storhandla, köpte en stor påse godis som jag och Roberth mular i oss nu. Gott. Jag hoppas att det blir lika fint väder i helgen så man får chans att sola. Igår så fick vi meddelande från öbo att vi var välkomna på lägenhetsvisning på storgatan 52. Vi var tvugna att säga nej för vi tyckte att hyran var för hög. Typiskt. Varför kan man inte ha mycket pengar för. Men men. Vi får nog en ny lägenhet snart hoppas jag! Imorn är det fredag, härligt. Sen jobbar jag en vecka sen är det SEMESTER!Jag längtar. Jag längtar också efter mamma och pappa som är uppe i Älvdalen. Rocco också förstås, och min tokiga mormor och morfar. Rövsvett och ryggsvett det är något jag och min körskolelärare sebbe har tillsammans haha. Tur att man har lite humor :)Nu ska jag läsa lite i körskoleboken

Kommentarer
Postat av: michaela

Du är så duktig!

2009-06-25 @ 22:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0