Strömsholms djursjukhus kl 02.00

Det hela började med att Sky igår kväll började bete sig konstigt. Det var runt åtta tiden. Han kunde inte ligga ner för då skrek han typ. Han satte sig på olika ställen runt om i lägenheten och försökte sova sittandes, vilket inte gick så bra. Vi riktigt såg hur ont han hade och vi kunde inte göra ett skit. Vi började misstänka magont, om han fått i sig något men det har han ju inte. Så vi tänkte att vi avvaktar lite ikväll och se om det blir bättre, han ville inte ens ha frolic eller bragokex då är det något fel.

Jag gick och la mig runt tio tiden eftersom att jag skulle upp och jobba 05.40! Roberth väcker mig när han går och lägger sig runt halv två tiden och säger att Sky bara ligger ner och gnäller. Skakar gör han med. Jaha, då var det bara att ringa till Strömsholm och åka dit i ilande fart! Vi kom iväg 02.00 och efter mkt felåkande så var vi till slut framme.. Dom undersökte honom noggrant men dom hittade inget så då var röntgen det enda att göra. Och röntgen visar typ ingenting, bara att han har lite gaser? Är allt hans onda och gnäll gaser? Jag har ju bölat som fan och trott det värsta (Ringde mor och far och grät när vi åkte dit)

Och eftersom det var jour, och mitt i natten så kostade bara besöket 2.100 kr! Och sen tillkommer ju röntgenkostnader och undersökningen också. Så det kostade för lite gaser i magen! Vi kom hem runt 06.00 och jag började jobba 07.00 så det var inte på tal om att sova. Dagen gick superfort tack vare min braiga arbetskamrat ;)

Kommentarer
Postat av: angelica w

Ja du den här dagen bara sprang iväg, men tur var väl det med tanke på i vilket tillstånd vi var i ;D

2009-06-08 @ 19:25:21
URL: http://angelica87a.blogg.se/
Postat av: Segersten

Ne fy... Ja det är fan inte billigt. Men skönt att det inte var något värre.

Förresten, vad kul att du börjat blogga Äääännica..

2009-06-08 @ 19:59:38
URL: http://emmaseger.blogg.se/
Postat av: mamma

2009-06-10 @ 10:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0