Sunday Bloody Sunday..

..Det kommer man aldrig ifrån.. Upp och jobba imorn igen då. Kommer ha fullt upp , åka runt en massa.
Hoppas att det blir fint väder snart jag vill inte ha grått och jävligt hela tiden. Jag vill ha sol! Hoppas det är fint väder när jag har semester, den 6e juli startar den :) Jag ser verkligen fram emot det, ska ut på sjön och fiska och bli brun.

Jag har nyss fixat lite popcorn, Roberth sitter och käkar kärnorna smäller som bara den i hans käft :D Jaha nu pussade roberth mig så jag fick läppavtryck på glasögonen så det är alldeles suddigt!

Kommentarer
Postat av: michaela

Vi gör någonting en dag eller två på semestern.

2009-06-14 @ 23:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0