Tisdag kväll

Hej. Idag har jag haft fullt upp. Jobbade till kl 16, sen efter jobbet så kom Moa. Vi satt här och fikade och pratade en massa, gulle Moa som gav en utav hennes tatueringstider till mig. Så i Augusti ska jag till waterproof (svimma inte nu mamma)
Sen så ska vi till sthlm inkbash också, ska bli kul. När hon åkte så gick jag ut med Sky, vi träffade jessica så hon följde med oss in det var också jättekul. En massa fika för mig idag. Jag är alldeles torr i halsen vi hade så mkt att prata om haha. Har tvättat också. Ögonen svider och jag är jättetrött, orkar inte fixa mat tills imorn. Det får vara. Jag orkar inte skriva något mer nu

Kommentarer
Postat av: Segersten

Vad ska du tatuera nu då? Skriva Emma någonstans skulle vara snyggt :D

2009-06-16 @ 22:16:15
URL: http://emmaseger.blogg.se/
Postat av: Segersten

Åhfan.. Nice. Vad blir det för något då? Ja men du det lät ju kanon :D

2009-06-17 @ 08:03:49
URL: http://emmaseger.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag smög in på Emmas blogg för att kolla vad du ska tatuera...

Är du helt galen? På fötterna??? Kommer det inte göra svinont??? AAAAJ säger jag :)

2009-06-19 @ 08:27:33
Postat av: Annica

Haha ja det är nog ungefär lika skönt som på revbenen

2009-06-19 @ 08:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0