Farsdag

Mormor, morfar och pappa

Mamma och Roberth





Idag var vi hemma hos mamma och pappa och firade farsdag. Mormor och morfar var där också. Efter ett tag kom Mickis. Nu sitter jag i soffan, ett päron till farsa i Las Vegas börjar snart. Jag har ont i bröstet och hostar. Jag hade gräns till feber förut men då hade jag tagit en alvedon så det kanske sjönk lite. Imorn är jag alltså hemma från jobbet, känner att det bara blir värre. Har druckit honungsvatten så får se om det blir bra.

Hoppas det går bra imorn på jobbet Angelica ♥






Jag och Rocco

Mickis och Rocco

Kommentarer
Postat av: michaela

det är tur att Rocco gör sig bra på bild iallafall...

2009-11-08 @ 22:29:44
Postat av: angelica w

Allting gick bra men tusan så ensamt det var utan dig :D Kom på mig själv flera gången av att samtala med mig själv HAHA! Krya på dig <3

2009-11-09 @ 16:02:19
URL: http://angelica87a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0