Gymma?

Jag hatar gym. Jag hatar att alla tjatar om att dom går på gym. Är det bara jag som är en soffpotatis? Jag har aldrig gymmat i hela mitt liv. Jag brukade simma förut, det kändes mer "okej" än att vara inne på gymmet. Alla ska glo på en och man ska få dåligt samvete. I simbassängen var det jag och pensionärerna, det kändes bättre. Visst skulle det vara skönt att få mindre midja, alla tjejer vill ha mindre midja så det är inte bara jag, men jag vill inte gymma. Om jag blir rik, då ska jag köpa ett stort hus och det ska vara ett gym nere i källaren, så ingen ser mig. Det är precis som om man ska få dåligt samvete för att man inte gymmar, det är friskis hit och svettis dit. Jag vill inte!

Är man dålig för att man inte gymmar?

Kommentarer
Postat av: michaela

Det är svintrist att träna på gym...måste säga upp mitt kort så det slipper dras 219 kronor varje månad.

2009-11-22 @ 21:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0