Huvudvärk

Vaknade med huvudvärk och den sitter fortfarande i. När jag letade efter alvedon så hade vi inga. MEN sen kom Roberth med en karta, han hade gömt den under sitt tangentbord. Varför? Jo för jag konsumerar tydligen så många så han vill ha några för sig själv! Vafan.. Jag kan inte rå för att jag ofta har ont i huvudet..

Iallafall, färgade håret idag. Jag vet inte riktigt om vi missförstod varandra, men jag är iallafall orangehårig nu. Jag har ingen åsikt. Bara det att det skulle vara ljusare.. Om två veckor ska jag dit igen och då är det gratis, tur det..

Kommentarer
Postat av: michaela

Jag tycker inte håret var så farligt.



Det var så mysigt när du var här <3

2009-11-24 @ 20:00:00
Postat av: Alexandra

Gjorde du det hos frisören och det blev helt fel? Eller vaddå?

2009-11-27 @ 12:10:49
URL: http://tellyousomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0