Tisdag

Jag är sjukskriven veckan ut eller vad man säger.. Skulle ha tatuerat mig idag men är man inte riktigt bra så... Fan! Tur att jag har en till tid ;)

Sky ligger i mitt knä nu, var borta några timmar men nu är jag hemma igen. Han har saknat mig, är inte någe kul hemma när mamma inte är hemma. Vi har ätit spaghetti och köttfärssås nu, gott. Var hos mamma och pappa förut, mysigt.

Åhh jag längtar tills mina nya grannar ska flytta in :) Det ska bli så roligt, dom kommer inte få en lugn stund ;)

På fredag ska vi till sthlm med Sky, hoppas verkligen inte att det kommer kosta så mycket.. Vi får åka tidigt på morgonen, skulle ha körtid men den får jag avboka.. Allt för Sky.

Nästa vecka har jag frisörtid, ska ändra hårfärg :D Wohoo spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0