Tjohoo



Jag kommer nog inte kunna vänta tills jag ska till frisören.. Jag kommer att fixa det själv, tror jag.. Men vi får se.

Redan Söndag, känns väldigt segt. Ska gå en sväng till till katterna innan det är sovdags, jag ska passa dom ett tag nu. Gosade med dom förut, Leo var sååå gosig så han inte visste vad han skulle ta sig till. Jag är sugen på chips meeeeeen jag har ätit mycket godsaker i helgen så jag borde inte äta mer..

Jag är så trött på det här gråa och regniga vädret, jag vill ha sol och torrt på marken. Men det ser mörkt ut.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så illa är det väl inte? Eller?

2009-11-29 @ 19:20:00
URL: http://tellyousomething.blogg.se/
Postat av: Annica

Njee men det var inte alls som det skulle bli :) men eftersom folk är vana med att se mig med rött hår så är det typ ingen som bryr sig haha!

2009-11-29 @ 21:09:00
Postat av: Jessica

Nej Annica! vänta tills du ska dit, det är svårt att få det bra när man ska färga ljusare..håll ut! kram.

2009-11-29 @ 21:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0