Frisören

Yes idag var jag ju hos frisören kl 9. Fick gå upp tidigt på min lediga dag, men det gör inget. Klippte av en del eftersom det var slitet, typ halva mitt hår hade gått av. I like. Hon gjorde en superfin frisyr på mig, stooort var det! Köpte med mig en inpackning också så mitt hår mår nog bra snart. Nästa gång jag är där ska jag köpa med mig andra bra produkter. Efter jag varit där träffade jag Jessica, vi gick direkt till bara vara för att äta frukost. Det var så gott. :) När vi hade gått runt lite på stan gick vi vidare till vasa och fikade. Och när vi satt det kom en tjej fram till mig och frågade hur jag hade fått håret sådär och att det var jättefint. Jag sa inget om att jag nyss hade varit hos frisören haha.. Men det var jättekul att hon kom fram tyckte jag :)

Varit på långpromenad i skogen, jätteskönt.

Kommentarer
Postat av: michaela

HAHA så typiskt dig att inte säga att du varit hos frisören!

2009-10-13 @ 18:54:39
Postat av: angelica w

Haha, hon ville garanterat ta på din pattar. Därför försökte hon charma dig genom att dyrka din frilla ;) <3

2009-10-13 @ 22:46:02
URL: http://angelica87a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0