Rocktema i idol..

..Jag vet inte vad jag tycker. Rock för mig är Maiden, Metallica, Guns n roses, Judas priest bland annat osv osv ja ni fattar!
Och vad i helvete har dom för låtar ikväll i idol? FISrock vill jag kalla det! Idol, Sverige vågar inte släppa in den riktigt rocken i tvrutan! Okej att Joey tempest var där, cred för honom, han har haft jävligt bra framgångar på åttiotalet eller när det nu var med Europe. Men nja, vill man inte ha lite skrik i tvrutan ikväll? Mycket riff och baaaaaas och DRUMS!

Nej nu blir det spotify med ROCK!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, älskar spahuset!!!

Håller med dig.. Dåligt med rock ikväll...

2009-10-23 @ 22:17:37
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0