Sjukfredag

Ja idag fick jag bli hemma från jobbet. Det började runt nio tiden igår kväll då jag fick jätteont i magen. Jag gick och la mig (försökte sova bort det) men jag vaknade efter ca en timma och hade så fruktansvärt ont! Jag låg och skakade och frös, först trodde jag att det var blindtarmen men när jag började må illa och spydde så la jag det på hyllan. Jag sov inte alls många timmar inatt, det blev några rundor in på toalatten. Usch. Nu är jag seg, inte ätit något idag och klockan är ändå halv fyra. Jag som äter jämt. Ska fixa med maten nu men om jag äter så kommer det väl upp igen, jaja. Magsjuk är inge kul, vågar inte chansa att gå ut för långt med sky det kan ju hända en olycka på vägen haha!

Dagens låt: Iron Maiden-Alexander The Great

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0