Dagen

Den här dagen började med att jag vaknade av en jävla huvudvärk, fy fan. Gick upp och tog en treo, la mig igen och vilade huvudet lite. Efter en liten stund gick jag ut med sky, blåste som fan och för en stund så blåste huvudvärken bort men nu är den tillbaks igen. Blir så trött. Har ätit lite frukost nu, blev två knäckisar med ost. Ska försöka orka ta mig till duschen snart, ska tvätta klockan elva. Segt. Sen vet jag inte vad jag ska, blir nog att ta det lugnt. Igår så var det fullt upp, jag mamma och pappa städade ur syrrans hus, 9-14 ungefär. Nästa lördag ska jag fan inte göra någonting, inte hjälpa någon iaf :D Om det inte är något allvarligt då.. såklart :)

Roberth vill åka till Barcelona och kolla på fotboll, så vi kanske gör det. Gud vad jag är snäll, hatar fotboll men klart man följer med om ens älskade vill dit. En arena som det får plats typ 90.000 i skrämmer mig lite faktiskt, tänk om det uppstår någon form av kaos? Jag kanske blir nedtrampad? Nej usch inga såna tankar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0