Hej o hå

Idag fick jag hem lite kort med posten. Förut framkallade jag jämt kort men sen efter att jag skaffade digitalkamera så har jag inte haft en aning om hur man gör, men nu har jag hittat en asbra sida (som t.om jag förstår mig på jag som inte alls kan med sånt där annars) FUJIDIREKT.SE! Jag gjorde beställningen i måndagskväll och fick dom idag, underbart. Bilderna var jättefina, och dom hade jag tagit med min mobil. Så imorn kommer alla korten från kameran det ser jag fram emot. Ska fixa en tavla någon gång också, man kunde göra så ens bild blev på en canvastavla eller hur man ska säga. Kul kul.

Canvas = bild på ramspänd duk

Så i julklapp så kommer alla få en tavla på mig iklädd i endast ingenting. Det skulle väl vara trevligt?


Kommentarer
Postat av: michaela

Du behöver inte ge mig någon julklapp...

2009-09-23 @ 19:20:49
Postat av: angelica w

oooh! Ska du ha adressen på en gång eller ska vi ta det senare ;) grr

2009-09-24 @ 17:44:24
URL: http://angelica87a.blogg.se/
Postat av: Lisa

Dennis vill ha 2 haha

2009-09-25 @ 19:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0