Lördagen



Åh vad skönt det är med lördag. Jag skulle försöka vara uppe sent igår men va fan.. Går man upp halv sex på morgonen så orkar man inte vara uppe länge. Så är det bara. Får försöka vara uppe lite längre ikväll. Jag vaknade runt sju imorse, men låg kvar lite.. Jag och Sky gick ut strax innan halv nio och var ute ett tag. Skönt.  Jag försökte gosa ner mig i sängen efter jag ätit frukost men det gick inge bra. Roberth hade tagit bästa kudden och jag fick typ inge täcke heller, så jag låg och vred mig ett tag men sen fick jag nog. Sitter här nu, kokat ägg och gröt till Roberth. Jag är så snäll!

Jag funderar på vad jag ska laga för mat idag, men jag kommer inte på något gott.. Jag har ju lite mat kvar sedan igår från Rosalis mmm! Men något måste jag ju laga..

Jag lyssnar på Backstreet boys nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0