Saturday Night

Hej hej. Jaha då är Lördagen snart slut, den dagen jag gillar allra mest. Undra varför? :D Idag var jag på stan med systra mi, och självklart så kunde jag ju inte låta bli att handla något. Dagens köp ; Rosa grytlappar med vita prickar, muffins bakplåt eller vad man säger, en osthyvel, 4 st linnen (Det dyraste kostade 70 kr så det var okej) en jeans skjortklänning. Jag köpte lite grejor på Makeup store också, ett nytt ord därifrån jag gillar "tjutig" fast det är bara jag och Mickis som fattar det. Jag såg Lisa på H&M och jag smög mig på henne bakifrån och nöp henne på skinkan, jag var tvungen. Kul att se Lisa fisa.

När jag kom hem blev det en tur till ica och sen lagades det mat. Har hunnit med en långpromenad med Sky också. Nu har jag bakat chokladmuffins, jag älskar den smeten så god!

Jag tror jag ska tvätta imorn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0