Sjuk jävla värld

Jag sitter och läser aftonbladet, och jag blir så jävla arg och ledsen. Först läser jag om en tjej som försvann när hon skulle besöka sin gammelmormor. Sen om en tjej som blev mördad på Yale! Hon hittades i ett kabelutrymmer inne i väggen. Alltså jag tycker världen är sjuk, fan vad hemska saker det händer HELA TIDEN! Och inte nog med det; En tjej som giftes bort när hon var 11 år (!!!!) som nu dog efter att hon skulle föda sitt barn som redan var dött. Hon kämpade i tre dagar. Tänk att få utstå det som tolvåring, jag mår illa. Och sen en annan sak, en kille som misstogs som pedofil och torterades till döds och hittades i en avloppsbrunn. Så jävla sjukt! Jag blir galen, vad är det som händer? Och värre saker finns det men det har var på internet bara idag.

Det finns inte ord till hur jag känner just nu. Skjut dom jävlarna! Och det menar jag

Kommentarer
Postat av: Linda

Just därför skippar jag dessa tidningar för det står bara en massa hemska saker. Jag går till skvallersidorna istället :)

2009-09-15 @ 20:28:33
URL: http://lindafritzh.blogspot.com
Postat av: Alexandra

HAHA, vaddå jag och min mamma är lika :P

2009-09-15 @ 20:59:13
URL: http://tellyousomething.blogg.se/
Postat av: michaela

Jag vet, jag undrar också vad som händer med världen. Det känns som att det blir värre och värre hela tiden.

2009-09-15 @ 22:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0