Dagen

Jaha nu är påskledigheten slut, nästa ledighet är om 14 veckor haha! Då börjar min semester. Så imorn är det jobb igen.

Vad har jag gjort idag då? Jo, på morgonen åkte jag till mamma och åt frukost. Gott. Sen åkte vi iväg till IKEA en liten stund, köpte en ny dörrmatta och nya kuddar bland annat. Så dom ska testas inatt. Sen var vi inne på mariberg en pytteliten stund bara. Sen tog vi en snabbfika hos mormor och morfar sen skjutsade jag hem mamma och jag åkte hem till mitt. Sen åkte jag hem till Anna och Erik, dom hade väldigt fint. Jessica kom sen och då åkte vi till willys och köpte lite mat för vi skulle göras tacos. Det var så gott. Sen gick vi hem till Jessica,Micke och Sigge. Lilla Sigge var så söt och busig :) Hans huvud var så litet, eller ja hela han var ju liten men :) Just ja Erik ska låna Sky sen om vi ska åka bort haha! Sky kommer gillar att vara hos dom :D Skrämma deras supertrevliga grannar som dom tycker sååå mycket om! :)

När jag kom hem igen så gick jag till Mickis en snabbis, gosade med katterna. Jag ska lägga upp bilder från dagen sen.

Jag kom på att jag inte har någon matlåda tills imorn,hmm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0