Fredag & Lördag

Igår efter jobbet åkte jag och Michaela till parkhallen och handlade, vi köpte allt vi skulle ha till våran räkkväll. Det var så sjukt gott och vi åt så mycket! Det måste vi göra flera gånger, efter en stund så kom Rikard också.

Idag då. Strax innan kl tio så kom mamma och pappa och hämtade upp mig, jag och mamma gick på stan. Det var trevligt, som vanligt :) Jag köpte en leopardklänning på carlings och sen lite andra småsaker. Nu sitter jag och smälter maten, vi har ätit fläskfilé med klyftpotatis. Sitter och lyssnar på Johnny Cash. Jag och Sky ska snart på en långpromenad, hoppas att vi sliper regnet. Just det jag kom på att jag hämtade mina glasögon också när jag var på stan, jag är supernöjd med dom! När jag var på ICA sa kassörskan att mina glasögon var snygga ;) Man tackar! Imorn ska jag iväg och fixa lite till en viss person som fyller år i veckan..

Äntligen säger jag! WILD KIDS BÖRJAR IKVÄLL!! Jag har tjatat om det så länge och nu äntligen börjar det, ungarna är så jäkla sköna. Angus förra året var favoriten.

Kommentarer
Postat av: lisa

WILD KIDS ROCKS!

2010-04-10 @ 18:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0