Hemma!

Ja nu är vi hemma igen, hade det väldigt trevligt ute i pålsboda, alltid lika god mat. Grillpremiär :) Jag vägde mig före och efter maten, resulterade att jag nästan gick upp ett kilo haha! Min mage har varit så spänd hela kvällen, och så fisnödig som jag varit ska vi inte tala om. Men kunde inte riktigt fisa för att magen var så spänd. Så bilresan hem var inte så trevlig, så kunde jag lätta på trycket kan jag tala om. Kan avslöja att jag åt mycket blomkål hehe..

Ska strax göra mig i ordning för kvällen, sky ligger redan och snarkar. Man blir ju varm i hjärtat.

Imorn gäller:

  • Tvätta
  • Gå 5 km
  • Köpa hundmat
  • Bingolottokväll hos mamma och pappa
  • Städa och handla skulle behövas också, jaja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0