Nehepp

Cykelturen hem från jobbet var inte rolig. Varför går min cykel så långsamt för? Speciellt när det blåser :D Nog om det.

Sitter och väntar på att Roberth ska komma hem med bilen (jag behöver verkligen en egen) så jag och Sky kan åka iväg till mormor och morfar. Det bjuds på kotletter där idag har jag hört, har med mig en liten sak till morfar som jag verkligen hoppas är rätt! Annars kommer jag känna mig dum haha! Jag ska nog till karlslundspåren när jag varit där, gå 5 km. Hoppas Mickis kan då och att vädret är bra. Imorn är det fredag! Så skönt. Blir en stan runda på lördag iallafall. Måste ha lite nya vårsaker, okej jag måste inte jag kanske överdrev lite men jag vill iallafall ha lite nytt.. Jag ska försöka bättra mig och spara mer pengar, men va fan? Det finns ju så mycket fint! Spara lite iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0