This ain´t a scene

Långfredag! Åkte till mormor och morfar runt halv nio för att påskstäda lite, åt frulle när jag kom sen så blev det lite kycklingsallad innan jag åkte :) Mysigt. Mormor och morfar är bäst! Klockan 13 mötte jag upp Anna på stan, det var mysigt. Vi gick runt lite sen fikade vi, hon bjöd för att jag hade tagit körkort ♥ Tack. På måndag ska jag dit och kolla in Anna och Jessicas lägenheter, sjukt att jag inte varit hos någon hos dom jag skäms. Men nu jag kan åka dit när jag vill med superbilen även fast dom inte vill haha!

Nu har vi precis ätit, lax blev det idag.

Vädret är konstigt, för ett tag sen sa jag och Roberth att nu är det bara en halvtimma innan regnet öser ner, och nu SOLSKEN och blå himmel. Vad händer? Kan det inte bara få vara sol jämt. Hoppas det håller i sig tills jag och Sky ska ut om en timma ungefär.

Jag älskar att vara ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0