Dagen

Dagen började med att vi spelade minigolf vid gustavsik med Marion,Göran,Rille och Sara. Det gick förjävla dåligt för mig, kom sist! Det har jag inte gjort någon gång, jag var tankspridd idag jag skyller på det. Det vara Sara som vann. :) När vi hade spelat klart åkte vi till Efesos där god mat väntade, jag åt filé Oscar. Supergott. Sen väntades presentöppning och fika ute vid naturens hus, mysigt. Sen gick vi upp på stan och satte oss på en uteservering, en väldigt bra dag. Jag fick med lite bilder:

Födelsedagsbarnet fick börja :)

Hon som kom sist..

Man får inte gå på banan

Göran och Rille

Roberth ser lurig ut..

Poserar

Woop

The gang

Marion

Tog en smygbild på Alex ;)

Presentöppning

Hallå


Tryck på bilderna så blir dom större..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

HAHA! Ett smygfoto på mig.. det va som attan :)

2010-08-08 @ 11:46:05
URL: http://tellyousomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0