Ljus i mörker

Gubbarna på en del kontor som jag är på är rätt roliga. Som idag te.x så hade jag linser istället för glajjor (brukar jämt ha glajjor.) Då säger en gubbe "Har du linser idag. Nu blev jag besviken det är mycket sexigare med glasögon" Så nästa vecka när jag ska dit måste jag ha glasögon haha. Där fick man för det :)

Idag ska jag och Roberth till IKEA. Ska köpa plastlådor och lägga kläder i, som vi ska ha i sovrummet. Sen ska vi kolla på nytt täcke också. Jag ska köpa nya blommor till sovrummet, hoppas dom jag såg finns kvar. Ramlar säkert ner lite annat i påsen också. Jag skulle vilja äta där ute, köttbullar mums. Antar att Roberth vägrar att äta på IKEA?

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Haha vem vare som sa det?

Jag saknar faktiskt kogi lite:P

2010-08-18 @ 21:10:03
URL: http://ellibby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0