Mätt och belåten

Nu har vi precis gjort en egen mosbricka, gott :)

Nu ska jag förklara "vill du att han ska äta upp dig eller?" Jag och Sky var ute och gick runt svampen. Jag ser att en svart hund springer i lekparken vid några barn. Sen springer den upp mot kullen, men sen ser den oss. Jaha då var det dags igen, den springer mot oss och skäller som bara den. Ingen ägare ser jag, efter ett tag hör jag någon längst upp på kullen ropa på hunden. Jag stannar bara och säger att hon ska koppla hunden, den sprang inte ända fram men cirkulerade nära. Då ropar hundägaren till sin hund, kom hit vill du att han ska äta upp dig eller? Det kanske hon borde tänkt på innan hon släppte lös hund och inte hade koll på den. Gaaaaaaaaah jag blir så irriterad! Ha inte hunden lös om den inte är superlydig, och inte springer fram till andra hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0