Snark

Jag säger alltid till Roberth att han inte ska spilla på duken (ny vit duk) för jag orkar inte hålla på och tvätta och stryka den så ofta. Och han har aldrig spillt. Men idag, så kommer Nook till oss och han äter kyckling med currysås. Ja ni har listat ut det, en fin liten fläck. Men jag låtsas att jag inte ser den. Varför köpte jag en vit duk kan man ju fråga sig. Nook är bra, han satt och sjöng med till Doobidoo haha! Och han kunde en fråga. Han kan komma hit varje fredag och sjunga med mig, Roberth vägrar. Han satt vid datorn och pratade istället.

Imorn ska vi till marieberg en sväng, hoppas att jag hittar nya jeans. Sen är det kräftskiva  i Pålsboda. Femkamp och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0