Dagen

Åh nu är Söndagen snart slut :( Idag har jag hunnit med lite allt möjligt. Tvättade som vanligt. Sen på eftermiddagen kom Marion och Göran förbi och fikade. Jag fick en jättefin tomte som står i fönstret nu :) Efter vi hade fikat så följde jag med dom till marieberg, jag och Marion var inne på ikea för där vägrade Göran gå in. Vi köpte massa ljus och sånt där fint. Sen så skjutsade dom hem mig och då började jag med maten, blev tacogratäng. När vi hade ätit så åkte jag hem till mamma och pappa. Det var mysigt. Jag fick en tomte av mamma också :) Fast den är en ljuslykta, jättefin. Sen en tomte träbricka eller vad man säger, jag lägger upp bild sen :)

Nu kollar jag på LA ink, väntar på att Beck ska börja. Jag kommer nog inte orka se hela idag.

Årets första julmust dricker jag nu, gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0