Duktig!

Idag tycker jag att jag har varit duktig. Började ju dagen med att tvätta och städa, sen dammsög Roberth och moppade golven. Sen har jag rensat ut köksskåpen och torkat dom. Besticklådan är tömd och urtorkad, känns så skönt att få sånt där tråkigt gjort! Jag blir galen på alla matlådor vi har, vi har jättemånga men bara till ungefär 5 lådor finns det lock till. Sen fanns det inget lock dom stämde till någon låda, hur fan lyckas man med det? På något konstigt sätt har vi lyckats iallafall.

Var ju också duktig och gjorde en paj och sallad förut ;)

Snart ska vi ut med Sky, jag följer ju aldrig med ut på kvällen men jag känner för att komma ut och få frisk luft sen ska jag kolla på Beck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0