Imorn är det julafton

Hejsan! Nu har jag och Sky kommit hem från mormor och morfar. Vi var där i några timmar. Sky tyckte det var roligt. Jag ska skriva ett citat som morfar sa sen, haha. Han är för rolig.

Nu sitter jag och hostar lite, halsen retas idag! Jobbdagen gick bättre än vad jag och Johanna trodde, lite omjusteringar så slapp vi jobba till kl 18 typ. På två hemstädningar fick vi julklappar, så snällt. En fin ask med belgisk choklad, sjöfrukter kallas det va? Och sen en stor chokladtomte, mmm.. :)

Vad ska man ha på sig imorn då ? Eftersom jag aldrig fick min klänning så blir det väl jeans och någon t-shirt haha. Kanske ska ha hajen-tröjan, absolut inga finkläder hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0